Nasz zespół

Magda Gąsior

Dyrektor szkoły

Jestem pełną pasji i zaangażowania nauczycielką z ponad jedenastoletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi w Polsce i w Grecji. Dodatkowo posiadam czteroletnie doświadczenie jako dyrektorka przedszkola w Polsce. Moja praca jest napędzana głębokim entuzjazmem dla wspierania rozwoju dzieci oraz ich eksploracji świata.

Ukończyłam studia magisterskie na kierunku Pedagogika Ogólna i Edukacja Wczesnoszkolna na Uniwersytecie Warszawskim oraz studia z zakresu Edukacji Międzykulturowej w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Ponadto ukończyłam kurs edukacji przedszkolnej w Polskim Instytucie Montessori oraz studia podyplomowe z Zarządzania Oświatą.

Szczególnie interesuję się Porozumieniem bez Przemocy (NVC) i aktywnie wprowadzam jego zasady w codziennych interakcjach z dziećmi, rodzicami oraz współpracownikami. Aby nieustannie rozwijać swoje kompetencje zawodowe, uczestniczyłam w licznych warsztatach i kursach, w tym w szkoleniach dotyczących edukacji mniejszości narodowych i etnicznych, zarządzania projektami w edukacji, Porozumienia bez Przemocy oraz Pozytywnej Dyscypliny.

Mam doświadczenie jako nauczycielka i liderka zespołu w Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, gdzie realizowałam program „I Can Problem Solve” wspierający rozwój umiejętności społecznych u dzieci. Ostatnio ukończyłam szkolenie z zakresu Terapii Integracji Sensorycznej na Uniwersytecie Marii Grzegorzewskiej.

Wierzę głęboko w tworzenie pozytywnego i pełnego szacunku środowiska edukacyjnego, które sprzyja emocjonalnemu i poznawczemu rozwojowi dzieci. Jestem zwolenniczką nauki przez zabawę, gdyż uważam, że jest to najskuteczniejszy sposób zdobywania wiedzy i umiejętności życiowych przez małe dzieci.

Poza działalnością zawodową kocham podróże i często wracam do Grecji. Pasjonuję się także muzyką i obecnie uczę się grać na gitarze basowej.

Ashleigh Anderson

Nauczyciel klasy II

Nazywam się Ashleigh Anderson i jestem pełną pasji nauczycielką, pochodzącą z tętniącego życiem Kapsztadu w Republice Południowej Afryki. Mam ponad dziewięcioletnie doświadczenie w nauczaniu uczniów szkoły podstawowej, a moja przygoda z edukacją rozpoczęła się w 2015 roku, po tym, jak łączyłam pracę w branży usługowej ze studiami, zdobywając tytuł licencjata w zakresie Języka i Wychowania do Życia w Społeczeństwie na Uniwersytecie Western Cape. To połączenie praktycznego doświadczenia i zaangażowania akademickiego stworzyło solidne podstawy dla mojej pasji do nauczania oraz ciągłego zaangażowania w kształtowanie przyszłości moich uczniów.

Stale dążąc do wzbogacenia procesu nauczania, kontynuowałam swoją edukację, zdobywając Zaawansowany Certyfikat w Nauczaniu na Etapie Wczesnoszkolnym na Uniwersytecie w Kapsztadzie. To odzwierciedla moje głębokie zaangażowanie w ideę uczenia się przez całe życie – zarówno na poziomie osobistym, jak i zawodowym – co jest fundamentem mojej filozofii nauczania.

Jedną z moich zasad przewodnich jest cytat starożytnego chińskiego filozofa Konfucjusza: „Słyszę i zapominam. Widzę i pamiętam. Robię i rozumiem.” Te słowa są mi szczególnie bliskie, ponieważ wierzę, że prawdziwe zrozumienie rodzi się poprzez eksplorację, praktyczne doświadczenia oraz zachęcanie uczniów do zadawania pytań i rozwiązywania problemów. Moim celem jest rozbudzenie ciekawości w moich uczniach, zapoznanie ich z nowymi ideami oraz inspirowanie do samodzielnej motywacji i miłości do nauki na całe życie.

Niedawno przeprowadziłam się do pięknej Warszawy i jestem podekscytowana możliwością kontynuowania swojej kariery nauczycielskiej w Atelier21. Filozofia szkoły doskonale współgra z moim podejściem do nauczania, a ja cieszę się, że mogę być częścią środowiska, w którym nauka jest zarówno znacząca, jak i przyjemna.

Poza pracą w klasie uwielbiam słuchać nastrojowego jazzu, spacerować, gotować oraz oddawać się kreatywnym projektom DIY.

Kamil Łakomiak

Nauczyciel klasy II

Jestem świeżo upieczonym absolwentem kierunku Edukacja Wczesnoszkolna i Przedszkolna. Dla mnie edukacja to nie tylko zawód, ale przede wszystkim powołanie, które zrodziło się podczas lektury książki Stefana Żeromskiego „Siłaczka”.

Moją misją jest wspieranie młodych umysłów w ich rozwoju na każdym etapie edukacji. Odbyte studia miały ogromny wpływ na moje podejście do nauczania i wychowania. Wierzę, że edukacja to nie tylko przekazywanie wiedzy, ale przede wszystkim wspieranie każdego dziecka w jego indywidualnym rozwoju.

Choć dopiero rozpoczynam swoją drogę zawodową, dokładam wszelkich starań, aby być jak najlepszym i najbardziej wspierającym nauczycielem. Zawsze jestem gotów wspierać dzieci, jednocześnie kontynuując własną naukę i zdobywając nowe kwalifikacje.

W wolnym czasie uwielbiam grać w gry planszowe, karciane oraz bitewne. Pasjonuję się również historią, której w przyszłości chciałbym nauczać.

Aleksandra Zagubień  

Nauczyciel klasy I

Jestem absolwentką Akademii  Pedagogiki Specjalnej w Warszawie  ze specjalizacją wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej . Swoje umiejętności poszerzałam również poprzez różnorodne szkolenia i warsztaty, m.in. z zakresu Dziecięcej Matematyki, Treningu Umiejętności Społecznych oraz Pozytywnej Dyscypliny. Obecnie studiuję psychologię kliniczną i zdrowia w trybie zaocznym oraz uczestniczę w programie szkoleniowo-stażowym „Vademecum Praktyka Psychologa”.

Towarzyszenie dzieciom od zawsze sprawiało mi radość. Przez około pięć lat prowadziłam gromadę zuchową. Następnie zdobywałam doświadczenie zawodowe, pracując jako animatorka, wychowawczyni kolonijna, opiekunka, nauczycielka oraz terapeutka dzieci w spektrum autyzmu.

W pracy z dziećmi priorytetem jest dla mnie budowanie bezpiecznej więzi, dawanie przestrzeni do rozwoju empatii i samodzielności oraz wspieranie nauki poprzez doświadczenie. Praca z dziećmi daje mi możliwość ponownego odkrywania świata oraz lepszego poznania samej siebie. Wierzę, że w relacji dziecko–nauczyciel obie strony czerpią i uczą się od siebie nawzajem.

W wolnych chwilach uwielbiam chodzić do teatru, śpiewać, pogłębiać wiedzę psychologiczną i podziwiać sztukę. Pasjonują mnie podróże, szczególnie do krajów skandynawskich.

Keith De Villers

Nauczyciel klasy I

Nazywam się Keith i pochodzę z Republiki Południowej Afryki. Już na wczesnym etapie mojej kariery licealnej wiedziałem, że nauczanie jest moim prawdziwym powołaniem. Ta wczesna decyzja wyznaczyła kierunek mojej drogi, pozwalając mi połączyć dwie największe pasje: edukację oraz język angielski.

Obecnie studiuję na kierunku Pedagogika, co pogłębia moje zrozumienie i doskonali moje podejście do nauczania.

Jednym z największych źródeł inspiracji w mojej pracy są moi uczniowie. Ich niekończąca się ciekawość i zachwyt nad otaczającym światem nieustannie mnie motywują i przypominają, jak ważne jest tworzenie w klasie atmosfery sprzyjającej eksploracji i odkrywaniu.

Poza salą lekcyjną jestem ekstrawertykiem z zamiłowaniem do podróży. Uwielbiam poznawać nowych ludzi i zanurzać się w różnych kulturach.

Julia Jackowska

Pomoc nauczyciela

Nazywam się Julia Jackowska i obecnie studiuję Pedagogikę Przedszkolną na Uniwersytecie Warszawskim. Moja ścieżka akademicka jest napędzana głęboką pasją do poznawania i wspierania rozwoju młodych umysłów.

Zdobyłam cenne doświadczenie, pracując jako asystentka nauczyciela, gdzie miałam okazję angażować się w pracę z dziećmi i aktywnie wspierać ich proces uczenia się.

Prywatnie swój wolny czas poświęcam moim pasjom, którymi są joga, muzyka i ogrodnictwo.